Subject: Teavitus. Ohukotsu-Vaimõisa vaheline keskpingeõhuliini rekonstrueerimine. IP6173. IP6174
From: "Martin Bluum" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Nov 2023 10:21:03 +0200

Tere!

Olen projekteerija. Elektrilevi kavandab keskpinge õhuliini
rekonstrueerimist Teile kuuluval järgneval kinnistul:

1.	28 Rapla-Märjamaa tee (65401:001:0820) (58.940478, 24.554544)

Joonisel välja toodud keskpinge õhuliin (lilla joonega) on ette nähtud
antud lõigus rekonstrueerida. Paigaldadakse uus jämedam kaetud
õhuliinijuhe ja vahetatakse välja vananenud mastid ning toestatakse
vastavalt vajadusele. Palun anda tagasisidet, kui Teil on tulevasele
ehitajale kommentaare, millega ehitustööde alguses või tööde ajal peaks
arvestama.

Infoks, et ehitaja on kohustatud Teid tööde algusest ette teavitama
minimaalselt 3 tööpäeva enne ehitustööde algust ja orienteeruv tööde
algusaeg on hetkeseisuga 2024 aastal. Kui antud kirjale vastust ei järgne
30 päeva jooksul, siis loen teavituse kohale toimetatuks ja vastuväited
puuduvateks.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

56969904